Başarısını kanıtlamış, altyapısını tamamlamış, tekrar edilebilir her iş modelinde franchise sistemi ile büyümek hem düşük maliyetli hem de hızlı bir yöntemdir.
Markanızın franchise verebilir duruma getirilmesinin ardından, doğru franchise yatırımcıları ile eşleşebilmek için izlenmesi gereken bir franchise satış yol haritasına ihtiyaç duyulur, bu harita markanın varmak istediği hedefleri ile doğru orantılı olarak, marka özelinde hazırlanmalıdır.
Franchise altyapı hazırlıklarının tamamlanmasının ardından, markanın franchise büyüme hedeflerini belirliyoruz, Hangi lokasyonlarda, ne tür bir franchise yatırımcı profili ile çalışılacağının belirlenmesinin ardından, bu doğrultuda pazarlama planını ortaya koyuyoruz.
Kendi özel CRM programımız ile çalıştığımız her marka için ayrı bir data yönetimi yürütüyor ve her markanın kendi yatırımcı adayları ile süreçlerini bağımsız olarak takip ediyoruz. Yatırımcı adaylarıyla olan görüşmeleri markalarımıza aylık olarak raporluyor ve dönemsel olarak stratejiler geliştiriyoruz.
Markanın ajans, dijital pazarlama, PR şirketi gibi birbirinden bağımsız hizmet sağlayıcıları ile koordineli bir şekilde çalışarak, çok yönlü franchise pazarlaması yönetiyoruz.