Parme Street Food
Neden Parme Franchise?
Sürdürülebilir Ürün Kalitesi
Parme mutfağımızda, 10 farklı sos alternatifi ile sunduğumuz makarnalarımızın her biri- nin reçetesi uzun incelemeler, araştırmalar ve denemeler sonucunda oluşturulmuş, en yüksek lezzet seviyesine ulaştırılmıştır. Merkezi mutfağımız sayesinde, ustadan bağımsız olarak her ortamda hazırlanabilecek standartlara ulaşılmıştır. Bu sayede, şu anda Balıke- sir, Edremit, Akçay, Ayvalık ve Bandırma’ da bulunan 5 farklı şubemiz dahil olmak üzere, franchise yatırımcılarımız hiçbir zaman ürün kalitesi değişimi ya da stok sorununa maruz kalmaz.
Ürünlerin merkez mutfaktan aynı lezzet, kalite ve standartlarda franchise şubelere ulaştırılması sayesinde, girişimcilerimiz hammadde satın alma, ürün üretme, kalite kontrol gibi sürekli takip gerektiren süreçlerle uğraşmak yerine yalnızca işletmelerine odaklanabilirler.
Hamur ve sos sevkiyat standartlarımız sayesinde, satış – stok takibi de kolaylıkla izlenebilir hale gelmiştir.
Kolaylaştırılmış işletme modelimiz girişimcilerimiz için işlerini büyütecek ve karlılıklarını artıracak süreçlere odaklanmaları için fırsat sunar.
Mutfak Yatırımı
Sunduğumuz ürünün pratikliğine ek olarak, merkezi üretimden gelen pişirmeye hazır ürünler sayesinde, franchise şubede minimal bir pişirme ve soslama tezgâhı kurulması ortalama 6-8 dakikada müşterilerimize diledikleri soslarla hazırlanmış taze makarnalarımızı sunmamız için yeterlidir. Dolayısıyla yatırımcılarımız komplike tezgahlar, farklı uzmanlıklarda personeller, farklı depolama ve pişirme üniteleri, zorlayıcı reçeteler gibi karmaşık mutfak yatırımı ve yönetimi zorluklarından kurtulmuş olur. Bu sayede hem yatırım maliyeti düşer hem de daha az personel ile, daha küçük metrekarelerde daha karlı bir operasyon yürütülmesi sağlanır.
Markamızın Pazarlama Reklam Vizyonu
Günümüz şartlarında gelişen teknolojik ve sosyal medya alt yapısında reklamın desteği ve markaya olan katkısı tartışılmaz bir gerçektir. Bir çok iş modelinde ürünün tadı, mekanın mimari yapısı, ambalajlama, hijyen gibi özelliklerin yanı sıra reklamın da önemi çok büyüktür.
Bu konuda bölgenizde tam zamanlı prodüksiyon, google Adwords, sponsor çalışmaları vb. konularda sizlere yardımcı olacak profesyonel ekip her zaman yanınızda olacaktır. Ayrıca kreatif ekibin şubenize sağlayacağı bölgesel hizmetler merkez tarafından finanse edilecektir.
Küçük Yerde Büyük Etki
Dünya Gıda Atlası listesinde birinci sırada yer alan İtalyan mutfağıyla özdeşleşmiş yeşil, beyaz ve kırmızı renklere sahip domates, mozzarella peyniri ve fesleğen üçlüsünün zihinlerde yarattığı tazelik ve lezzet hissi pizzadan makarnaya hemen hemen her yemekte karşımıza çıkar. Farklı tüketim şekilleri olsa da aslında İtalyan mutfağı ve Türk mutfağı birçok konuda birbirine benzerlikler içerir. Pepperoni - Sucuk, Pizza - Lahmacun, Ravioli - Mantı, Pavlova - Beze Tatlısı vb. bunlara birer örnektir.Kısacası Türk ve İtalyan damak tadı birbiriyle benzeşmesinden dolayı Anadolu mutfağı İtalya’ da ilgi gördüğü gibi Türkiye’ de de İtalyan mutfağı ilgi görmektedir. Hızlı tüketim sektöründe, İtalyan mutfağının lezzetli ve pratik ve her yaştan her damak zevkine hitap eden menüleri bu alanda bir yatırımı da cazip kılmaktadır.