Türkiye’nin “en büyük yerli kahve zinciri markası” olan Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi, yenilenen konseptiyle misafirlerine ferah, konforlu ve yepyeni bir marka deneyimi sunuyor.
Geçmiş ile bugünü harmanlayan özgün teması,zengin ürün çeşitliliği ve keyifli dekorasyonuyla kahve sektörüne yön veren isimler arasında yer alan Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi, Mart 2019 itibariyle şube tasarımı konusunda önemli yeniliklere imza attı.
Modern ve Geleneksel Çizgiler Bir Arada
Açık pastel tonlarda duvar, zemin ve tavanların yanı sıra aydınlık, ferah yaşam alanlarının öne çıktığı yeni konseptte, misafirlerin konforu için her şey titizlikle düşünüldü.
Konforlu oturma grupları, keyifli ahşap masalar ve yenilikçi raf düzeninde de misafir odaklı yaklaşımın ve özgün mimarinin izlerini görmek mümkün. Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi’nin yenilenen konsepti, geçmiş ile geleceğin izlerini bir arada sunuyor.
Türkiye’nin Yerli Kahve Zinciri Markası
Misafirlerine sıcak bir ortamda keyifli bir kahve deneyimi sunan Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi, bugün ülkemizin 76 ilinde 187 şubesiyle aylık ortalama “3 milyon misafir”ağırlıyor.
2017 ve 2018 yıllarında Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü (ITQI) tarafından 5 farklı ürününe, toplamda 7 adet “Üstün Lezzet Ödülü” alan marka; Efe Kahvesi, Çikolaşk, Fincan Kek ve Baklavalı Milkshake gibi özgün lezzetleri de menüsünde bulunduruyor.
Kahve, kahve ürünleri, salep, sıcak çikolata, çikolata çeşitleri, özel üretim çay, limonata, pasta çeşitleri, dondurma, waffle, sandviç, pizza, hamburger, salata, çorba ve makarna lezzetlerinin yer aldığı menüsüyle de hem gözü hem gönlü doyuruyor.
Franchisee adayları için kazançlı ve prestijli bir işbirliği fırsatı sunan Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi; hızlı yatırım geri dönüşü, eğitim, operasyon ve pazarlama desteğiyle de cazip bir yatırım alternatifi olarak öne çıkıyor.
Yakın dönemde Türkiye’nin her il ve ilçesinde şube açmayı hedefleyen marka, yurt dışında da yeni lokasyonlarda şubeleşme çalışmalarını sürdürüyor.
Bilgi almak için : [email protected]