18 Nisan 2022
Franchise Pazarlama ve Satış Yönetimi
Franchise Pazarlama ve Satış Yönetimi
Franchise sayınızı doğru adımlar atarak artırmak mümkündür.
Her franchise verenin ihtiyaçları farklıdır. Franchise Pazarlama stratejisini belirlemek, markayı doğru girişimci profili ile buluşturmak The Franchise Company’nin en önemli yeteneklerinden biridir.
Franchise satış; sizinle benzer vizyona sahip yatırımcılara, bir iş ortaklığı teklifinin sunulması ve her iki taraf için de başarı ile sonuçlanacak müzakerelerin yönetilmesi işidir; bu bakımdan klasik ürün satışından ayrı tutulmalı ve profesyonelce ele alınmalıdır.
The Franchise Company, müşterileri ile uzun soluklu iş birlikleri geliştirerek, fırsat ve tehditleri gözden kaçırmadan, planlı bir strateji ile franchise satış sürecinin yürütülmesi için profesyonel destek sunar.
Satış yönetimi öncesi, sistem alt yapısı karlılık kontrolleri mutlaka yapılmaktadır. Türkiye’de CRM alt yapısı kullanan tek Uluslararası Franchise şirketi olarak markalara düzenli raporlama hizmeti verilmektedir.
Hizmet Adımları
- Franchise Modelinin Analiz Edilmesi
- Gerekli Durumlarda Sistemsel İyileştirme Çalışmaları
- Satış ve Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi
- Girişimci profilinin oluşturulması
- Satış Planı Oluşturulması
- Satış Sürecinin Yönetimi
- İlerleme Raporlarının hazırlanması
Kimler bu hizmetten faydalanabilir?
- Franchise sistemini kurmuş ve büyümek isteyen markalar
- Halihazırda franchise veren, ancak daha profesyonelce büyümek isteyen markalar
- Merkeze ait şubelerle ya da bayiliklerle büyümüş, artık franchise modeline geçmek isteyen markalar
- Yurt dışında franchise vermek isteyen markalar