Franchise sistemi 2020 Trendleri
Markalar doğru taktik ile djgital pazarlamanın tüm kanallarını kullanmak zorundalar. Yeni sene öne çıkan franchise 2020 trendleri şahsi hizmetler olarak tanımladığımız, yeni nesil kahve ve gıda lokantaları, eğitim, sıhhat, fitness, güzellik, çocuk bakımı gibi alanlar.”Satın alma eforunda olan çoğalış, yükselen kentleşme oranları, tüketicilerin kişisel hizmetler için ayırdıkları bütçeleri de pozitif güzergahta etkiliyor.”
Yenilikçi yaklaşımlar geliştiren markalar öne çıkıyor. Gıda’da tabii, saf ve otantik olana alaka çoğalıyor dolayısıyla organik gıda ürünlerine olan talep de artıyor.
Vegan, glütensiz, organik veya daha sıhhatli alternatifler sunan, müşteri beklentilerini doğru anlayan ve buna uygun menü seçenekleri sunan firmalara alaka oldukça yüksek.
Bununla beraber artan işçilik fiyatlarından dolayı, daha az çalışanla yönetilebilen, bu arada kaliteden ödün vermeyen fast-casual segmenti gıda alanında yatırımcıların dikkatini çekiyor. Paket servis ağırlıklı Dünya’da ‘dark store’ hayalet mutfak olarak adlandırılan, satış noktasının dekorasyonu ve görünürlüğü dışında, standartlarından taviz vermeden adrese teslim yemek konseptleri de çok hızla artış gösterecek…
Müşteri tecrübesini yöneten markalar kazanacak
• Müşteri Sadakati
• Ağızdan Ağıza İletişim Kavramları
• Müşteri Tecrübe Algısı
• Müşteri Memnuniyeti
Müşteri bağını kuvvetli tutan markadan kastettiğimiz, müşteri isteklerine ve ihtiyaçlarına hızlı cevaplayabilen, etkileşimi yüksek tutan, ürün ve hizmetlerini değişimlere hızlı adapte edebilen markadır.
Yurt dışı açılım hızlanacak …
Pazarı çalışan ve Pazar fırsatını yakalayan markalar adımını Dünya’ya atmış olacak … Ülkelerarası işbirliği toplantıları, STK organizasyonları, fuarlar vb organizasyonlar gidilmek istenen pazarlara ulaşım için başlangıç noktası olabilir.
Teknolojiyi kullanan kazanacak
Sektöründe hizmet veren markalar teknolojiyi kullanarak hızlı ve doğru şekilde zincirleşecekler.
Dijital Pazarlama’ya dönüşüm senesi olacak
Rakiplerinin önüne geçmek isteyen markalar, pazarlama’da yeni metotlar keşfetmek zorundalar. Bu manada dijital pazarlama kanalları markaların elini güçlendiren ehemmiyetli bir silah, ancak birbirini tekrar eden uygulamalar yerine yenilikçi, yaratıcı enstürmanları testeden firmalar öne çıkacaklar.